پرسشهای متداول دانشجویان 1- کارت تغذیه را کجا تحویل بگیرم؟ 2- برای رزرو غذا به کجا مراجعه نمایم؟ 3- برای لاگین login نمودن به سامانه نام کاربری و پسورد چیست؟ 4- برای افزایش اعتبار آیا پرداخت وجه نقد امکان پذیر می باشد؟ در صورت اینترنتی بودن آیا با تمام کارت های شتاب امکان پذیر می باشد؟ 5- رمز دوم چیست؟ 6- مهلت رزرو برای ایام هفته جاری و هفته های بعدی چگونه می باشد؟ 7- آیا پس از خرید غذا امکان جابه جایی سلف وجود دارد؟ 8- برنامه غذایی را در کجا می توانیم رویت نماییم؟ 9- آیا امکان روزخرید غذا وجود دارد؟ چه ساعتی انجام می شود؟و دلیل اتمام زودهنگام آن چیست؟ 10- قیمت غذای روزفروش چند است؟ 11- آیا امکان رزرو 2 با بیش از آن غذا میسر می باشد؟ 12- قیمت غذا در ایام آموزشی و غیرآموزشی به چه گونه می باشد؟ آیا قیمت غذاها با هم متفاوت است؟ 13- آیا در سلف مرکزی شام ارایه می شود؟ 14- در صورت خرابی کارت به کدام قسمت مراجعه نماییم؟ 15- آیا دانشجویان غیرخوابگاهی می توانند از صبحانه و شام استفاده نمایند؟ 16- در صورت مفقود یا شکستن کارت به کجا مراجعه نماییم؟ 17- در صورت فراموشی رمز عبوربه کجا مراجعه کنیم؟ 18- آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تغذیه را از کجا کسب کنیم؟ 19- خرید صبحانه به چه صورت می باشد؟ 20- خرید غذا برای روز جمعه امکان پذیر می باشد؟ 21- آیا جابه جایی نوع غذا امکان پذیر می باشد؟ 22- ساعت و پایان توزیع غذا در سلف مرکزی و یاس چگونه می باشد؟ پاسخها 1- کارت دانشجویی شما همان کارت تغذیه می باشد. محل توزیع کارت دانشجویی مقاطع تحصیلات تکمیلی، آموزش دانشکده بوده و دانشجویان مقطع کارشناسی در اردوی معارفه یا آمزش کل کارت خود را تحویل می گیرند. لذا از مراجعه به سایر قسمتها اجتناب شود. لطفا در نگهداری کارت خود کوشا باشید و آن را در کنار تلفن همراه قرار ندهید. صدور مجدد کارت مستلزم صرف زمان و هزینه خواهد بود. 2- برای رزرو غذا می توان به سایت تغذیه و رفاه به آدرس stu.iust.ac.ir مراجعه نمایید. 3- نام کاربری ورود به این سایت شماره دانشجویی و رمز عبور کد ملی می باشد. 4- شارژ یا افزایش اعتبار فقط به صورت اینترنتی و با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب میسر می باشد؛ البته برای افزایش اعتبار داشتن رمز دوم، ccv2 و تاریخ انقضا کارت شتاب الزامیست. 5- در صورت نداشتن رمز دوم کارت شتاب از طریق مراجعه به عابربانکی که در آن حساب دارید اقدام به دریافت رمز دوم نمایید. 6- امکان رزرو برای روزهای هفته جاری وجود ندارد. رزرو هفته آینده نیز تا روز چهارشنبه ساعت 14 هفته قبل امکان پذیر می باشد، البته لازم به ذکر است تمامی دانشجویان می توانند برای چند هفته خرید انجام دهند. 7- فرصت خرید غذا تا ساعت 14 روز چهارشنبه هرهفته می باشد و تغییر نوع غذا و جابه جایی سلف (محل سرو غذا) امکان پذیر می باشد، و بعد از این زمان امکان هیچگونه تغییری وجود ندارد. 8- برنامه غذایی در پنل دانشجو و صفحه رزرو وجود دارد. 9- روزفروش به تعداد محدود در ساعات 12 ، 30/12،13 امکان پذیر می باشد. 10- قیمت روزفروش حدود دو برابر حالت رزرو می باشد. 11- امکان رزرو غذا بیش از یک پرس در هر وعده وجود ندارد.. 12- قیمت غذاها براساس مصوبه صندوق رفاه دانشجویی می باشد 13- در سلف مرکزی صرفا ناهار و فقط در روز های آموزشی سرو می گردد 14- در صورت عدم برقراری ارتباط بین کارت با سیستم تغذیه به پشتیبان سیستم آقای یگانه مستقر در سلف مرکزی مراجعه نمایید. 15- خیر، دانشجویان غیر خوابگاهی فقط از وعده ناهار در روزهای آموزشی می توانند استفاده نمایند.. 16- دانشجویان محترم در صورت شکستگی یا مفقودی کارت به امور دانشجویان ـ قسمت اداره تغذیه، واحد صدور کارت، مراجعه نمایید. 17- در صورت فراموشی رمز عبور به دفتر پشتیبانی سیستم تغذیه مستقر در سلف مرکزی (آقای یگانه) یا اداره تغذیه (آقای قلی پور) مراجعه نمایید. 18- جهت اطلاع از آخرین اخبار تغذیه به طور مرتب به سایت معاونت دانشجویی و اتوماسیون تغذیه مراجعه نمایید. 19- همانند غذا باید طبق زمانبندی از قبل رزرو شود. 20- خیر 21- در مدت زمان رزرو امکان پذیر می باشد. 22- ساعت توزیع ناهار در سلف مرکزی 11:25 الی 14 و سلف یاس 11:30 الی 14 می باشد. |