اطلاعیه
تعطیلی خوابگاه در نیمسال دوم (۱۴۰۵-۱۴۰۴ )
قابل توجه کلیه دانشجویان محترم ساکن خوابگاهها
کلیه خوابگاهها از تاریخ ۱۴۰۵/۰۴/۲۳ تعطیل می باشد، لذا دانشجویان گرامی جهت تخلیه وسایل شخصی خود در اتاقهای خوابگاه می توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۴/۱۳ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۴/۲۳ در ایام اداری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷ بعدازظهر جهت جمع آوری و تخلیه وسایل خود اقدام نمایند.
نکات مهم:
دانشجویانی که دارای سنوات رفاهی می باشند می توانند وسایل خود را حداکثر تا دو بسته تحویل انبار خوابگاه دهند.
امکان اقامت حداکثر یک شب برای دانشجویان کارشناسی جهت جمع آوری و تخلیه اتاق فراهم می باشد.
همچنین به منظور رفاه حال دانشجویان ساکن هر اتاق و تسریع انجام فرآیند جمع آوری وسایل ، امکان تخلیه با حضور حداقل یکی از ساکنین همان اتاق فراهم می باشد . در صورتی که هیچکدام از افراد یک اتاق موفق به حضور نشوند شورای اسکان در قالب یک گروه کاری وسایل هر اتاق را جمع آوری و طی صورت جلسه به انبار منتقل می نماید و دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال وسایل ندارد لازم به ذکر است ترجیح مدیریت امور خوابگاه ها این است که دانشجویان عزیز قبول زحمت کنند و شخصا برای تخلیه اتاق مراجعه فرمایند .
شورای اسکان ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
|